fbpx

תכנון ייעוץ
וליווי פיננסי 360

איך להתנהל נכון ולצמוח כלכלית // בהובלת שרון שכטר​

"החיים שלנו כבר נראים אחרת - אין הפתעות בסוף החודש, אין פחד להיכנס לאתר הבנק או האשראי, התקציבים צבועים ומחושבים... הסתגלנו במהירות לדרך והפכנו אותה לדרך חיים"

לתכנן את החופשה הבאה
לרתום את כל המשפחה לשינוי הכלכלי
עושים סדר בהוצאות

על ההתמחות:​

תהליך ייעוץ וליווי פיננסי הינו תהליך מעמיק שבו אתם לוקחים את השליטה על ההתנהלות הכלכלית שלכם והופכים אותה למשהו מנוהל ומתוכנן שנים ארוכות קדימה.

התהליך בוחן את כלל המרכיבים הפיננסים לצד ההתנהלות שלנו, וכולל בין היתר את ההתנהלות השוטפת, הרכב המשכנתא, הכיסויים הביטוחיים, והתכנית הפנסיונית, ומארגן אותם באופן שמבהיר לכם כיצד ניתן מחד, להשתפר, לחסוך ולהתנהל נכון, ומאידך- כיצד לצמוח כלכלית,  ולתכנן ולבנות את עתידנו הכלכלי באופן מושכל ונכון.

מה זה כולל:

התהליך של ייעוץ וליווי פיננסי למשפחות ולעסקים מתחיל במיפוי ואיסוף מדויק (Check Up) של הנתונים הפיננסיים שלכם, של הנכסים וההתחייבויות, ההוצאות השוטפות כולל Check Up ביטוחי, פנסיוני מלא ומשכנתאות (מחזור, תמהיל משכנתא ועוד).  התהליך כולל בחינה משותפת של סדרי העדיפויות, החשיבה הכלכלית והקווים המנחים אתכם.  אנו בוחנים לעומק כל מרכיב ומרכיב פיננסי ובודקים כיצד ניתן לייעל אותו, ולחסוך מאות שקלים כל חודש, מבלי שאנו פוגעים בביטחון שלכם.  לאחר מכן, אנו יוצרים אתכם תכנית כלכלית מותאמת אישית עם אבני דרך ויעדים הכוללת: 
  • התאמת תקציב נכון, כולל מתן המלצות מעשיות להתייעלות וצמיחה
  • בחינת תרחישים ליעדים כלכליים (רכישות נכסים, שינוי מקום עבודה, תכנון פרישה וכו') 
  • ייעוד חסכונות והשקעות חכמות
  • התאמת חליפה פנסיונית וביטוחית נכונה ויעילה, מכשירי חסכון ואפיקי השקעה רלוונטיים 
  • בניית תמהיל משכנתא לנכס חדש או נוסף, עפ"י הצורך
  • הטמעת כלים למעקב ובקרה.
המשך התהליך הוא יציאה לדרך בליווי שלנו. 

למי זה מתאים?

התהליך מתאים ליחידים, משפחות ועסקים המעוניינים לצמוח כלכלית. 

איך זה עובד?

מסלולי הלווי שלנו נעים בין 3-8 חודשים ומתחילים בפגישת מיפוי 360.

איפה מתקיים היעוץ?

היעוץ מתקיים במשרדנו
או בתיאום מראש ואפילו בזום

פגישת ייעוץ מקיפה, הבוחנת את כל המרכיבים הפיננסים, ההתנהלות הפיננסית הקיימת ומובילה אותכם בגיבוש נוסחה כלכלית אישית, ותכנון כלכלי ארוך טווח, שתייצר לכם צמיחה כלכלית עתידית.

פגישת ה-360° מתחילה עוד לפני שאתם מגיעים אלינו בפועל – כהכנה לפגישה אנחנו מבצעים מיפוי ואיסוף של הנתונים הפיננסים וצוות המומחים שלנו מבצע לכם 

check up פיננסי מלא ומגבשים את הפוטנציאל הכלכלי שלכם.

מה כוללת פגישת ייעוץ ° 360?

מפה איתכם את תהליכי קבלת ההחלטות הכלכליות, מטרות ויעדים כלכליים, הרגלים וסדרי עדיפויות נבחן יחד את הנתונים הפיננסים שלכם - כמו הכנסות מול הוצאות, התחייבויות ונכסים נבחן יחד את מרכיבי התכנון לטווח ארוך - החליפה הביטוחית, התוכניות הפנסיוניות, אשראים ומשכנתאות נסקור את מגוון מכשירי החיסכון היעילים ואפיקי ההשקעה הרלוונטיים נסקור את נכסי נדל"ן והשקעות שלכם, ואת מגוון פתרונות הנדל"ן הקיימים  נשקף את הפוטנציאל הכלכלי שלכם, ואת האסטרטגיה הכלכלית המותאמת אישית

מהפגישה תצאו עם:

אסטרטגיה כלכלית מותאמת אישית  בחינה של החליפה הביטוחית והפנסיונית והמלצות מותאמות אישית - ביטוחי חיים ופרט, פנסיות נכונות, יעוד חסכונות והשקעות חכמות משכנתא מנצחת - נסקור את תרחישי כדאיות מחזור משכנתא, תמהיל ראשוני לנכס חדש או נוסף  התווית כיוונים להתנהלות מנצחת וכלים פרקטיים ליישום, בקרה ומעקב שוטף, כך שתוכלו לחיות ברווחה כלכלית ולייצר הכנסות פסיביות

פגישת ייעוץ מקיפה, הבוחנת את כל המרכיבים הפיננסים, ההתנהלות הפיננסית הקיימת ומובילה אותכם בגיבוש נוסחה כלכלית אישית, ותכנון כלכלי ארוך טווח, שתייצר לכם צמיחה כלכלית עתידית.

פגישת ה-360° מתחילה עוד לפני שאתם מגיעים אלינו בפועל – כהכנה לפגישה אנחנו מבצעים מיפוי ואיסוף של הנתונים הפיננסים וצוות המומחים שלנו מבצע לכם 

check up פיננסי מלא ומגבשים את הפוטנציאל הכלכלי שלכם.

טראסט לחופש כלכלי

על התוכנית

תוכניות ליווי ,ייעוץ ואימון להתנהלות כלכלית מנצחת ותכנון פיננסי 
תהליכים מקיפים בליווי מלא ומותאם אישית להבראה כלכלית  שיעזרו לכם לצאת מהמינוס, לצמוח כלכלית, להטמיע שיטות והרגלים מנצחים להתנהלות כלכלית שקולה ויציבה, להגדיר מטרות כלכליות למרחקים קצרים וארוכים ולהגדיל את ההון והיציבות הפיננסית.  בתוכניות הליווי שלנו צוות המומחים הפיננסים של TRUST  ממפה באופן מקיף את המצב הכלכלי הקיים שלכם, מסמן את הפוטנציאל הכלכלי שלכם לצמיחה ומגבש  עבורכם אסטרטגיה מותאמת אישית.  הצוות מלווה אתכם לפרק זמן ארוך (רבעון/חצי שנה/שנה) על מנת להשריש הרגלי התנהלות פיננסית בריאים שישמשו אתכם מעתה והלאה לכל אורך החיים.

מה כוללות תוכניות?

מה כוללות תוכניות להתנהלות כלכלית ותכנון פיננסי?
  • Check up פיננסי מלא – מיפוי ואיסוף מדויק של הנתונים הפיננסיים והמצב הקיים
  • גיבוש מטרות ויעדים כלכליים קצרי וארוכי טווח
  • שיקוף הפוטנציאל הכלכלי
  • תכנית כלכלית מותאמת אישית עם אבני דרך ויעדים הכוללת :
  • תרחישים להיתכנות כלכלית (העתקת מגורים, רכישה משמעותית עתידית -דירה, בנייה, השקעה, קבלת כספים וייעודם – פרישה, ירושה, שינוי מעמד אישי, תעסוקתי).
  • התאמת חליפה ביטוחית ופנסיונית
  • כדאיות מחזור משכנתא, תמהיל ראשוני לנכס חדש ע"פ צורך
  • התאמת אפיקי ההשקעות וייעוד חסכונות
  • פגישות סדירות ומעקב מרחוק
  • כלים מעשיים להתייעלות וחסכון בהוצאות
  • מעקב ובקרה להתקדמות כלכלית והגשמת היעדים
תוכנית ליווי של 3 חודשים
תהליך בזק שמתאים למי שרוצה לקבל מתווה פעולה ויודע לרוץ לבד ומהר כדי לממשו
תוכנית ליווי של 6-8 חודשים
תהליך עומק שמתאים למי שזקוק לליווי ומעקב לאורך פרק זמן על מנת לוודא שההרגלים החדשים מוטמעים ומיושמים
תוכנית ליווי של 8-12 חודשים
 תוכנית הדגל המקיפה בה תקבלו שנה שלמה של ליווי  ובקרה  °360 מצוות המומחים שלנו לשינוי ההרגלים הפיננסים שלכם מקצה לקצה לכל אורך החיים.
תוכניות ליווי ,ייעוץ ואימון להתנהלות כלכלית מנצחת ותכנון פיננסי 

תהליכים מקיפים בליווי מלא ומותאם אישית להבראה כלכלית  שיעזרו לכם לצאת מהמינוס, לצמוח כלכלית, להטמיע שיטות והרגלים מנצחים להתנהלות כלכלית שקולה ויציבה, להגדיר מטרות כלכליות למרחקים קצרים וארוכים ולהגדיל את ההון והיציבות הפיננסית. 

בתוכניות הליווי שלנו צוות המומחים הפיננסים של TRUST  ממפה באופן מקיף את המצב הכלכלי הקיים שלכם, מסמן את הפוטנציאל הכלכלי שלכם לצמיחה ומגבש  עבורכם אסטרטגיה מותאמת אישית. 

הצוות מלווה אתכם לפרק זמן ארוך (רבעון/חצי שנה/שנה) על מנת להשריש הרגלי התנהלות פיננסית בריאים שישמשו אתכם מעתה והלאה לכל אורך החיים.

נעים להכיר

// שרון שכטר

ייעוץ תכנון וליווי פיננסי ליחידים, משפחות ועסקים

מוביל תהליכי הבראה וצמיחה כלכלית בפתרון מותאם אישית לכל לקוח בכדי להתקדם כלכלית ולסגל הרגלים מנצחים. עוסק בייעוץ כלכלי מזה עשור וסייע למאות משפחות ועסקים  בשנים אלו. 

עם השנים, הרחיב שרון את תחום הייעוץ הכלכלי ויצר שיתופי פעולה עם צוות יועצים מתחומי הביטוח, המשכנתאות, הפנסיה וההשקעות, כדי לאפשר ללקוחותיו ייעוץ מקיף של כלל התחומים הפיננסיים המשפיעים על התקציב האישי, עסקי או משפחתי. 

בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול. מאמן ויועץ מוסמך מטעם איגוד היועצים.

לקוחות מספרים

לשרון הגעתי כשהייתי כבר מיואשת; לא ישנה בלילות מרוב דאגות. כבר במפגש הראשון שרון החזיר לי את התקווה. כיום אני עדיין בתחילת התהליך וכבר רכשתי מספר כלים מעשיים וקלים לישום להתנהלות נכונה יותר.
רות בומרולד
הסדר והארגון שבה הוצגו לנו הנתונים, ההנגשה של המידע, שיעורי הבית עמם חזרנו... בצד החששות מתהליך שכזה והשינויים שבדרך, החלו ליפול האסימונים. ככל שנברנו בנתונים עם שרון, כך הפנמנו שאיננו מנהלים את הכספים שלנו נכון. סכומים לא מבוטלים מתבזבזים סתם, נשרפים, במקום להתכנס לאפיקים שישפרו את חיינו בהווה ובעתיד. ואז יצאנו לדרך באמונה שלמה בשרון ובהליך, ותשמעו - לא הצטערנו לרגע!
שרון בריל
הגענו כמשפחה לתהליך ממקום ממוצע המטרה היתה למנף את הקיים וללמוד התנהלות נכונה . בסבלנות רבה ובהשקעה של מעבר לציפייה זכינו למענה ולתהליך למידה על שגיאות עבר, התנהלות הווה ובנית העתיד . שרון יקר הסבלנות שלך להשקיע בתהליך שלנו במיוחד מולי ואני לא קלה, היה ראוי להערכה . תודה רבה על גישה מעולה, על שעות מעבר למצופה על כל תשובה לכל התייעצות בשעות לא שעות . הרווחת לחמך ביושר ובכבוד רב
ורד שרעבי אליהו
לפני כמה חודשים, אי שם בחורף נכנסתי ללחץ, שאלתי את עצמי איך לעזעזל אנחנו אמורים לעמוד בכל ההבטחות שלנו: בת מצווה, חו"ל קצר, תאילנד ועוד. אני שבאה מבית של הורים גרושים שאחת הסיבות העיקריות היה חוסר כסף ויודעת שאם רוצים או לא, כסף הינו גורם נכבד במשוואה של בית, נכנסתי ללחץ. החלטנו שאנו מפסיקים את המירוץ ואת גלגל השלג הזה, שמים את הגאווה בצד והולכים לבקש עזרה.הגענו לשרון ומיד ידענו שעשינו את הבחירה הנכונה. שרון מדבר איתנו בגובה העיניים, נותן לנו לקחת החלטות, בנה לנו תוכנית כלכלית ארוכת טווח, הפליג איתנו באי וודאות בדרך ובעיקר בעיקר מלמד אותנו לחשוב נכון
לימור ברכה אוחנה

"הריבית עולה, המשכנתא מתייקרת, האינפלציה בשיא"

כל מה שאתם שומעים זה כאב ראש, כאב ראש, כאב ראש?

הפתרון לכל הבעיות שלכם במרחק פגישה אחת!

לפגישת ייעוץ ללא עלות

השאירו פרטים!

דילוג לתוכן