fbpx

התנהלות כלכלית מנצחת במקום אחד!

תוכנית 360º

360º לחברות וארגונים

טראסט פיננסים פיתחה תכנית ייחודית ומקיפה להתנהלות כלכלית מנצחת. העוצמה של טראסט נובעת מאיחוד של כל השירותים הפיננסים במקום אחד. הגישה המעמיקה, בשילוב עם המומחיות שלנו סללו את הדרך עבור מאות משפחות. 

שותפי החברה הינם מומחים מובילים במשק הישראלי, עם ניסיון בליווי מאות משפחות שעברו את התהליך המעמיק ויישמו שינוי תודעתי משנה חיים.

עבור חברות וארגונים פיתחנו את סדרת הסדנאות וההרצאות שלנו, ככלי נוסף עבור החברה לדאוג לרווחת עובדיה ולהגיש להם באופן מרתק את החשיבות של התנהלות פיננסית מנצחת.

בטראסט שומעים בהתרגשות לא אחת את ההתלהבות של המאזינים לגבי התובנות שגיבשו לאחר שעברו את הסדנאות שלנו.

אחד
על אחד

פגישת ייעוץ מקיפה ומעמיקה לגיבוש נוסחה כלכלית מנצחת – לכל גיל ולכל סטטוס כלכלי או אישי. התהליך בוחן את כלל המרכיבים הפיננסים לצד ההתנהלות שלנו, וכולל בין היתר את ההתנהלות השוטפת, הרכב המשכנתא, הכיסויים הביטוחיים, והתכנית הפנסיונית, ומארגן אותם באופן שמבהיר לכם כיצד ניתן מחד, להשתפר, לחסוך ולהתנהל נכון, ומאידך- כיצד לצמוח כלכלית, ולתכנן ולבנות את עתידנו הכלכלי באופן מושכל ונכון.

למי זה מתאים?

התהליך מתאים לכל אחד, בכל גיל, בכל סטטוס כלכלי או אישי, המעוניינים לצמוח כלכלית.

מה זה כולל?

נמפה איתכם את תהליכי קבלת ההחלטות הכלכליות, מטרות ויעדים כלכליים, הרגלים וסדרי עדיפויות נבחן יחד את הנתונים הפיננסים שלכם – כמו הכנסות מול הוצאות, התחייבויות ונכסים.
נבחן יחד את מרכיבי התכנון לטווח ארוך – החליפה הביטוחית, התוכניות הפנסיוניות, אשראים ומשכנתאות סקור את מגוון מכשירי החיסכון היעילים ואפיקי ההשקעה הרלוונטיים. נסקור את נכסי נדל"ן והשקעות שלכם, ואת מגוון פתרונות הנדל"ן הקיימים.
נשקף את הפוטנציאל הכלכלי שלכם, ואת האסטרטגיה הכלכלית המותאמת אישית.

סדנאות

סדרת מפגשים המיועדת לחברות וארגונים, שלוקחת את המאזינים צעד אחד קדימה, לשינוי תודעתי על ההתנהלות הפיננסית ולהקניית ידע וכלים לפתרון בעיות. בסדרת מפגשים מרתקים, נמפה איתכם את כלל ההיבטים הפיננסיים של ההתנהלות האישית, תוך העמקה בכל מפגש בתחום אחר ומתן ידע נרחב ופתרונות אפשריים בכל תחום.

למי זה מתאים?

ברות מובילות במשק שרוצות לתת לעובדים כלים מנצחים להתנהלות פיננסית.

מה זה כולל?

ניתן להגדיר במשותף עם החברה את תחומי העיסוק ומספר המפגשים המבוקש. כמו כן, ניתן לרכוש חבילת ייעוץ כלכלי, ולהשתתף בסבסוד של ייעוץ אחד-על אחד, המתעמק בכל תיק פיננסי באופן פרטני.

הרצאות

לחברות שרוצות לתת לעובדים כלים לחיים, בהרצאה מרתקת המנגישה את התחומים הפיננסים לקהל הרחב, ניגע בחשיבות הניהול הנכון של כלל התחומים הפיננסים, טעויות נפוצות, דוגמאות ופתרונות, ונייצר שינוי תודעתי, הבנה והפנמה החשיבות של התנהלות פיננסית נכונה.

למי זה מתאים?

חברות מובילות במשק שרוצות לייצר שינוי תודעתי על החשיבות של התנהלות פיננסית.

מה זה כולל?

ניתן להגדיר במשותף עם החברה דגשים בהרצאה. כמו כן, ניתן לרכוש חבילת ייעוץ כלכלי, ולהשתתף בסבסוד של ייעוץ אחד-על אחד, המתעמק בכל תיק פיננסי באופן פרטני.

אחד
על אחד
לעסקים

 נוסחה כלכלית מקיפה גם לעסק שלכם לגיבוש אסטרטגיה עסקית מנצחת. התהליך העסקי נמפה איתכם את כלל ההיבטים של ניהול העסק – תזרימים, ניהול חשבונאי, מחשוב, שיווק, יתרונות עסקיים ועוד

למי זה מתאים?

התהליך מתאים לבעלי עסקים, עוסקי מורשים ולחברות

מה זה כולל?

תכנית כלכלית מקיפה לעסק – ליווי פיננסי מיסויי, מצויינות תפעולית, שיווק ופרסום העסק, מעטפת פיננסית לעובדים, העצמה וכלים מימוניים לארגון

לקוחות מספרים

לשרון הגעתי כשהייתי כבר מיואשת; לא ישנה בלילות מרוב דאגות. כבר במפגש הראשון שרון החזיר לי את התקווה. כיום אני עדיין בתחילת התהליך וכבר רכשתי מספר כלים מעשיים וקלים לישום להתנהלות נכונה יותר.
רות בומרולד
בצד החששות מתהליך שכזה והשינויים שבדרך, החלו ליפול האסימונים. ככל שנברנו בנתונים עם שרון, כך הפנמנו שאיננו מנהלים את הכספים שלנו נכון. סכומים לא מבוטלים מתבזבזים סתם, נשרפים, במקום להתכנס לאפיקים שישפרו את חיינו בהווה ובעתיד.
שרון בריל
הגענו כמשפחה לתהליך ממקום ממוצע המטרה היתה למנף את הקיים וללמוד התנהלות נכונה . בסבלנות רבה ובהשקעה של מעבר לציפייה זכינו למענה ולתהליך למידה על שגיאות עבר, התנהלות הווה ובנית העתיד .
ורד שרעבי אליהו
קיבלתי כרגע הודעה שהכסף נכנס לחשבון. איזה כיף לעשות השקעות בלי מאמץ וכאב ראש מיותרים (וכמו שאתם יודעים אני אומרת את זה מתוך ניסיון לא מוצלח עם כמה חברות אחרות). שולחת אליכם שני חברים מהעבודה שגם מעוניינים להשקיע
נורית
בזכות ההיכרות עם שלומי מטראסט פיננסים התחלתי להבין את מונח המינוף. בזכותם, הצלחנו להביא הון אחד ואיתו גם להשקיע בשוק ההון ובנדל"ן, באמצעות הלוואה נוספת מחברת הביטוח. זו חשיבה שפשוט לא הייתי בה. הם לימדו אותנו את המונחים, ומאז אנחנו עפים עם זה
מאיה י.

מלאו את הטופס לתיאום פגישה

"הריבית עולה, המשכנתא מתייקרת, האינפלציה בשיא"

כל מה שאתם שומעים זה כאב ראש, כאב ראש, כאב ראש?

הפתרון לכל הבעיות שלכם במרחק פגישה אחת!

לפגישת ייעוץ ללא עלות

השאירו פרטים!

דילוג לתוכן